Saturday, January 15, 2011

Comment About "I Think He's GAY"


Kindly Bookmark and Share it.
Twitter Facebook Technorati Digg This Stumble Stumble

Salam 2011 semuaaaaaaaaa....dah 2011 rupanya..........edisi tunai janji untuk 2010 dulu2 pun belom abis lagi nih....adehhhhh....lama tak berblog rasanya....

Edisi tunai janji setelah saya keluarkan topik Comment About "Anda Ada Problem?" pada 27 September, 2010 yang lalu.....berikut adalah petikan Print Screen daripada pengomen setia di blog ini....."Anonymous"





Isu GAY ek yang mahu diulaskan....emmmm....layannnnnnn....

LELAKI 1: Bagi aku la kan...aku tak kisah la orang tu gay keeee....straight keeee.....yang penting jangan buat dajal kat aku.....aku tak boleh nak kata orang gay ni tak wujud, sebab memang wujud kat atas muka bumi nih.....ramai2 pompuan...buleh dia pilih sama jantina ekkk...sama2 jantannnn....adehhhhh...pening aku bila pikirrrr...ape best wei gay2 di luar sana......habak mai citer kat aku skitt.....*^#@*&)%%#$%@$!.....

LELAKI 2: Aku penah dengar la.....kalu golongan gay ni.....NABI tak ngaku umat....aku bukan ustaz nak berceramah kat sini.....tapi tu ape yang aku dengar2 laaaaaaaa.....betulkan aku kalu aku silappp....aku nak cakap stupid karangggg...golongan gay marah pulak kannn....tapi ape ke bodohnya weiiiiii.....tapi kannn....ade sesetengah umat manusia ni menyokong kaum gay nihhhh...bukan nak nasihatkan...tapi siap puji memuji lagi tuh....stupidooooo laaa....

LELAKI 3: "I AM GAY.."...aku ngaku aku gay...aku tau aku ni gay...tapi aku tak menyusahkan orang kkkk.....aku ade kerjaya yang best....ekonomi and finance aku stabil.....malah lebih stabil dari lelaki2 di luar sana k......aku dan pasangan aku hidup bahagia.....orang nak kata ape....kata laaaaa....janji aku hepy......

P/s: Sungguh terkedu hatiku ini bila terbaca ayat LELAKI 3....argggghhhhhhhhhh.....aku kat dunia nyata ke nihhhh.....anda di luar sanaaaaa.....please la tinggalkan comment yerrrr.....please......aku rasa GAY ni salah....anda bagaimana....????

13 comments:

chec on Saturday, January 15, 2011 said...

a'ah memang salah. same2 kita nasihatkan. harap2 diorang dapat terima..

butterflies Lovers on Sunday, January 16, 2011 said...

of coz la salah!
Tuhan marah weh.. tapi itula, nak wat cane?
pucuk pangkal, hati sendiri.. ye tak?
Betul la lelaki 2 kata tuh.. Nabi memang tak mengaku umat, dan dilaknati Allah.. ape2 pun, kita doa semoga DIA beri hidayah pada mereka..

Tiq Hashim on Saturday, January 29, 2011 said...

Benda ni dah jadi benda yg tak pelik lagi dah kat negara kita. Merata-rata pun ada. Nak nasihat pun tak guna. Everyone has their own principles and way of life la katakan. No comment..

Unknown on Saturday, January 29, 2011 said...

best sangat ke jadi gay?

beautybimbo on Sunday, January 30, 2011 said...

please lah..if tao believe in yin yang..why this gay still wanna believe their "inner" naluri? man is man forever.

light 0F happiness on Sunday, January 30, 2011 said...

kenapa nak jadi gay?selak balik bencana yang menimpa kamum luth (lost city of pompei) kerana hubungan sejenis ni

Nurcahaya Atikah on Sunday, January 30, 2011 said...

msti larr slh.... org yg gay nie sbnrnya x normal... dia x nmpk keistimewaan wanita sbnrnya... mngkin jga dia bnci akan wanita... 2 sbbnya dia gay...

muyukerukatika on Tuesday, February 01, 2011 said...

uh, tak sanggup dengar dorang cakap cmtu, gelik geliman aku

TK on Wednesday, February 02, 2011 said...

Melampau!! Apalah nak jadi dengan lelaki sekarang?? Sebenarnya dari dulu lagi tp mungkin tak seramai skrg. Nilah akibatnya bila masyarakat sekeliling dah tak kesah. Ko nak buat apa sukahati kaulah...Nauzubillah..

matdin on Wednesday, February 02, 2011 said...

matdin pun tak ngaku member hehe..

jemput sini yer

blog Matdin

dayah on Wednesday, February 02, 2011 said...

bwk2 bertaubat la khas pada yg ngaku i am gay. mmg tak suka tp tolongla sedar...

mizzura on Sunday, February 06, 2011 said...

hakikatnya...tuhan ciptakan manuasia itu berpasang-pasangan. Ada lelaki ada perempuan...pasti ada sebabnya ....

Irwan on Thursday, April 14, 2011 said...

Salam, FYI:: http://aderberani.blogspot.com/2011/03/eh-aku-suka-laa-komsep-dia.html

Bye!

Post a Comment