Monday, September 27, 2010

Comment About "Anda Ada Problem?"


Kindly Bookmark and Share it.
Twitter Facebook Technorati Digg This Stumble Stumble

Salam kalian semua.....salam sejahtera warga BLOGGER-BLOGGER sekalian.....

KAMI di YOURSCOMMENT mengharapkan anda semua sihat sesihatnya........SIHAT daripada segala bentuk PENYAKIT.....SIHAT daripada segala MASALAH2.......SIHAT daripada ANCAMAN taufan kemarahan yang still ade dalam hati tuuuuuuu......TAK GUNA la nak pendam-pendammmmmmmm.....















YOURSCOMMENT 1: Kami ingin membuka peluang kepada BLOGGER2 di luar sana untuk berkongsi ataupun sharing anything berkenaan masalah @ problem yang anda alami di sini......kami akan cuba sedaya upaya mendapatkan sebanyak mungkin COMMENT daripada para blogger lain dalam menangani masalah anda itu.......


YOURSCOMMENT 2: Anda hanya perlu tinggalkan comment di sini.......
1. TAJUK @ MASALAH ANDA.
2. HURAIKAN SERBA RINGKAS MASALAH ANDA.
3. LINK ANDA jika mahu share OR just letak ANONYMOUS.
4. KAMI AKAN BUAT SATU POST untuk anda di dalam blog ini berkenaan PROBLEM anda itu.


Sama2lah kita bantu membantu yeeeee...........tolong kawan2 blogger lain........walaupun hanya dengan cara tinggalkan comment.....

P/s: Kepada yang ada masalah @ problem....sama2 kongsikan di sini k sebelum kami mangharapkan blogger2 di luar sana sama2 memberikan comment & pandangan kepada anda......

Image Source:

10 comments:

Centado on Tuesday, September 28, 2010 said...

saya adalah problem
hahaha
;)

Unknown on Wednesday, September 29, 2010 said...

aa.macam mana nak baikkan semua orang.supaya nanti islam itu menjadi kebanggaan semua.bukan hanya disenyapsenyapkan.OK tak?hee.

syahrilhafiz on Wednesday, September 29, 2010 said...

ahhaha..
aku da masalah belajar ni skank..

Rafi Harumin on Wednesday, September 29, 2010 said...

Terima kasih buka ruang..

najla'perasan cantek on Friday, October 01, 2010 said...

masalah saye..saye nak ajak owg dtg blog saye..tengok video..jom lahh..hehe

Anonymous said...

masalah gay semakin berleluasa..harap diulaskan di sini..

weirdo on Sunday, October 03, 2010 said...

tekanan perasan=='' bergaduh dngn sepupu sendiri sbb jual nombor aku. kawan2 die pulak cm 'tuuuutt'. tapi die sepupu y paling rapat. aku rindukan die sekarang :( if only he would apologize

mizzura on Sunday, October 10, 2010 said...

saya ada problem dengan header saya...tak berapa pandai nak betulkan...template saya pun pelik..cam title untuk blog list tak keluar habis..confuse..kepala pusing...selama ni template blog saya comot cenggitu jela...

prob -->> http://kisahnye.blogspot.com/2010/01/buah-cempedak-di-luar-pagar-saya-budak.html

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ on Thursday, October 14, 2010 said...

hmmmm... tlg up traffic... ehehheeeeee...

butterflies Lovers on Sunday, January 16, 2011 said...

masalah saya..?
sy seorg shopaholic! huk3!! T__T

Post a Comment