Wednesday, November 16, 2011

Comment About "Blogwalking"


Kindly Bookmark and Share it.
Twitter Facebook Technorati Digg This Stumble Stumble

Salam Blogger's Sekalian...

Jika dulu aku penah buat pasal title post [Comment About "Update Everyday VS Blogwalking"], maka hari ini aku just nak berkongsi citer pasal blogwalking sahaja.










Layannnnnn...

Blogger 1 : Cukup la memadai bagi aku sekadar blogwalking secara jujur ke 50 blog baru setiap hari.

Blogger 2 : Ape baran blogwalking secara jujur, menghabiskan bandwidth internet aku je...baik aku guna auto blogwalking je...jimat bandwidth dan saving my time...

Blogger 3 : Aku tidak berblogwalking sangat, blog aku pun bukan best sangat nak suruh orang tengok...lagipun aku buat blog khas untuk citer personal aku dengan boyfriend aku je...

P/s : Ape2pun niat anda dalam buat blog...anda tetap blogger...jadi anda semestinya tahu akan makna blogwalking...kongsikan pengalaman anda blogwalking anda di sini...TQ.

Image Source:

4 comments:

Elly Emmy on Thursday, November 17, 2011 said...

sekarang ni dah tak sempat nak blogwalking.. almaklum laa..anak2 kiri kanan.. diorg pun sibuk nak ikut sama :)

YOURSCOMMENT on Thursday, November 17, 2011 said...

hehe..a'a la kan..terlupa plak..faktor blogwalking juga terganggu bila sudah kawen n ade anak..better lebihkan anak2 kan..family diutamakan..

Norgadis Labuan on Saturday, November 19, 2011 said...

Sesi jejak jejak...

PUPEL on Tuesday, November 22, 2011 said...

saya blogwalking bila sempat tapi tak pernah menipu.

Post a Comment