Saturday, July 10, 2010

Comment About "Anda Tak Rasa Bersalah Ke"


Kindly Bookmark and Share it.
Twitter Facebook Technorati Digg This Stumble Stumble

Aku bersalah ke tak ek...??

Eh..ehhhhh.....takkkkk....aku selalu betul jeeeee....aku perfect....aku sempurnaaaaa.....mana pernah aku buat silappp...engko la salahhhh...aku takkk...

Macam2 hal la kat dunia ni kadang2 susah untuk kita handle...ape2pun...layannnnnn.....




















Orang 1: Woiiii MAN SUDIPPP...blog lu berat la weiiii...lu suruh gua blogwalking blog lu...tapi nak load page lu makan masa la weiiii...lu tak rasa bersalah ke bila orang nak blogwalking blog lu....???

Aku Komen: Blog aku ok kot...takde la berat kan..kan...kan...hehehe...tapi blog anda bagaimana? Anda puas ke dengan hiasan2 yang memberatkan blog anda itu..?? Anda kena ingat, tidak semua blogger menggunakan computer yang canggih dan laju macam anda..hehehe...so...pandai2 la k...

Orang 2: Asyik2 gaduh...gaduh...gaduh...gaduh...benda kecik pun nak gaduhhhhh...tension aku...rimassssss..!!!

Aku Komen: Orang camni susah nak handle..hehehe...sesetengah orang kan...dia tak pernah nak SAY SORRY...dia je yang betulllll....dia tak ingat...dia tak kaji....yang jadi gaduh walaupun hal kecik tu sebab sape..?? Sebab dia ke...ataupun sebab pasangan dia...sometimes...dia nak HIGHLIGHT and BOLD kan kesalahan orang je...kesalahan sendiri dia taknak ngaku...anda pikir la k...bersalahkah anda..???

Orang 3: Bodoh!!! Sengal!!! Gila!!! Aku sakit ati kat ko...bengonggggg...

Aku Komen: Kalau la orang itu adalah saya...sudah semestinya saya akan rasa bersalah kan...bukan pe...kadang2 bila dah sakit ati teramat-amat...terkeluar la ayat2 camtu...tapi tak patut sebenarnya...ape2pun...ayat di atas memang salah...kalau boleh elak la sebut ayat2 camtu k..and kalu dah terlepas jugak tu...cepat2 la mintak maaf k...maafkan saya yer..hehehe.. ;)














Sudah menjadi kelaziman kita sebagai manusia ni kena jugak ade rasa bersalah kat diri ni...bila rasa bersalah tu...pandai2 la belajar meminta maaf dan memaafi..kan bagus camtu... ;)

P/s: Blogger2 sekalian...jika ada ayat2 saya yang sungguh kurang ajar selama berblogging ni...maafkan saya ye...i'm so sorry...peace k... ;)

Image Source:

18 comments:

Ampuan Awang on Monday, July 12, 2010 said...

err, blog aku lambat ke 'loading'nya?

shameel Iskandar on Monday, July 12, 2010 said...

Blog saya agak lambat kan. kenab uang separuh widget.huhuhu.

syahrilhafiz on Monday, July 12, 2010 said...

huhu..betul3..
sedih gak kalau blog tu loading.
kalau aku pakai streamyx lain la citanya..

ye'ye bundle on Monday, July 12, 2010 said...

BLOG I PUN LAMBAT..HIHIHIHIHI...

HaiDa HiDa on Monday, July 12, 2010 said...

salam..
yg bab blog no komen..
cme nk berkonsi pengalaman dalam hal orang 2 dan orang3..

orang 2: seboleh-bolehnya ringakanlah bibir anda tuk ungkapkan maaf kerana xder salahnya kalu kita meminta maaf walhal kita x salah.. fikirlah demi kebaikan.. tpi bgi yg bersalah kenapa sukar tuk mengungkapnya.. hanya anda yg tahu siapa salah.. tpi kekadang anda ego ngan sikap anda sndiri.. anda suka sgt letakkan kesalahan diri sndiri kepada orang lain yg lebih pendiam dari anda..

orang 3: kalau ikutkan amarah semua bnda boleh terkeluar.. tpi adakah itu penyelesaiannya?? tetap sakit hati kan.. so, banyak lagi cara tuk menunujukkan ketidakpuasan hati kita..

sekadar berkongsi pendapat.. :))

Wanita Timur on Monday, July 12, 2010 said...

btol2 tu...bila masuk blog yg berat2 je.. terus rasa cam bosan menunggu

XYZ on Monday, July 12, 2010 said...

blog sy lmbt x? huhuhu

bse la tu dlm dunia mcm2 ragam manusia... klu mampu tegur sila la tegur klu x mampu membantah dlm hati.... pun okay... tp utk kebaikan bersama lbh baik ditegur =))

ツbieaz@bie Azreenaツ on Monday, July 12, 2010 said...

biasa la manusia susah sangat nak mengatakan maaf....

betul tu...wat malas nak singgah blog yang berat!!lama sangat nak tunggu huhuh.

Unknown on Tuesday, July 13, 2010 said...

terasa itu best.

light 0F happiness on Tuesday, July 13, 2010 said...

hehe.. blog saye plak lmbt ke? :p

orang yg ego mmg susah nak say sorry, tp untk elak pgaduhan,
ucap je la maaf tu.. x rugi satu sen pun :)

2R on Tuesday, July 13, 2010 said...

blog tora berat x..hehe x sempat nk p timbang dia haha

al-basri on Wednesday, July 14, 2010 said...

salam,
rasa bersalah jugak bila blog berat loading, maklum bukan semua kawan-kawan kita yang ada internet "super cheetah".

pastinya meminta maaf dapat meredakan dada yang sesak...

Centado on Wednesday, July 14, 2010 said...

eden x salah...

butterflies Lovers on Thursday, July 15, 2010 said...

errr.. blog saya berat ke? ehee~ :)

faINa989 on Friday, July 16, 2010 said...

senang citer susah nak puaskan hati semua pihak....

muyukerukatika on Saturday, July 17, 2010 said...

huh beRAT ke?brape hrge ney..heh ta la nk tahu

Mohd Shahrul Hafizi on Wednesday, July 21, 2010 said...

Tak minat aksesori blog yg melampau. Serabut jadinya. Plus, bergantung pada niat individu tujuan mereka berblog. Tepuk dada tanya selera.

syahrilhafiz on Friday, August 06, 2010 said...

blog berat yg sedihnya..
ditambahkan lagi letak widget yg tak diperlukan...hurrmmm

Post a Comment