Thursday, September 8, 2011

Comment About "Kenapa Perlu Selalu Berwaspada"


Kindly Bookmark and Share it.
Twitter Facebook Technorati Digg This Stumble Stumble



Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua.....

Seronok ye raya.....beronok-ronok la katakan.....tapi pada 28 August 2011 lepas ade kes yang tak ronok-ronok didengar telah terjadi.....

Location : Restoran Subur Seksyen 15 Shah Alam
Date / Time : 28th August 2011 @ 0355hrs to 0405hrs


So.....hendaklah disimpulkan di sini selalu-selalulah anda berwaspada ye.....sedikit nasihat daripada kami.....

1ST : Jangan duk tunjuk hebat sangat la dengan laptop anda.....ipad anda.....iphone anda.....samsung galaxy tab anda.....lepak dekat kedai mamak sampai pagi buta.....ramai mata-mata sedang memerhatikan anda ye.....waspada & berhati-hati selalu.....

2ND : Saranan saya kepada anda.....jika nak lepak kat kedai mamak.....pilihlah dan duduklah dengan menjauhi daripada lorong masuk utama ye.....tambah2 lagi.....jangan la salah pilih tempat dengan duduk berhampiran dengan CASHIER.....or.....kaunter pembayaran.....bukan ape.....waspada selalu kan takut kes2 rompakan macam tu terjadi lagi.....

3RD : Lepak kat kedai mamak adalah untuk release tension bak kata member aku.....tempat nak sembang-sembang.....gosip-gosip.....umpat-mengumpat.....BUKAN TEMPAT NAK CHATTING BER FACEBOOK woiiiii.....sambung internet kat umah la weiiiii.....hahaha.....

P/s : Benda kalau dah nak jadi la kan......bila-bila boleh jadi.....so.....tu la kita kena selalu berwaspada.....APA PENDAPAT ANDA.....?????

3 comments:

hidayahjamal on Thursday, September 08, 2011 said...

ini bahaya, lepak sgt apa je faedahnya aje kan

Bie on Thursday, September 08, 2011 said...

betul ek kalu dah jadi....jadi gak!!
tapi lebih baik lepak kat rumah hehe

butterflies Lovers on Sunday, September 11, 2011 said...

memalam duk umah tido lagi bagos daripada duk kedai mamak.. :D

Post a Comment